Dvojzkoušky Prostějov

01.05.2011 11:15

 Dnes jsme se zúčastnili našich prvních dvojzkoušek... nevedlo se nám moc dobře, ale i tak jsme si to užili... Kenníček mi udělal velikánskou radost s náběhy do slalomů, protože po pátečním tréninku jsem měla z toho dost obavy:o)... V prvním běhu jsme běželi moc hezky až do místa,kde jsem měla udělat otočku na čelo,abych si Kenníka pořádně stáhla... a vynechání překážky nás rozhodilo... ale nevadí panička se doufám poučí...:o) V druhém běhu běžel taky moc hezky, jen jsem já byla pomalá a nestihla jsem ho vytlačit na překážku, a tak letěl rovnou do tunýlku...

Překvapilo mě taky, že relativně šel sám dopředu... což víme,že je náš problém...

A teď pořádně trénovat ještě ty naše zapeklité točivé skočky...a hurá na další závody...
 

A výsledek? 1.zkouška - 12D   a   2.zkouška - disk...

video

 

https://en.fotoalbum.eu/images1/200908/106348/590076/00000006.jpg