Čebínský král

10.04.2011 18:10

 Tenhle víkend proběhly naše první oficiální závody a to na domácí půdě v Čebíně... Závody jsme si báječně užili... Počasí nám vyšlo skvěle...sice foukal trochu vítr, ale zase jsme se nepekli.... A teď k našemu výkonu... Sobota: agility open -  Kenny běžel úžasně, jenže panička zapoměla, že ještě před houpačkou má jít Keňáček ještě jednou do tunýlku a tak z toho byla diskvalifikace, ale Keňáček bez chyby, zóny super... zkouška LA1 - doběhli jsme na 4. místě se známkou VD, Keníček opět běžel moc krásně, áčko na jedničku, spadla tam nějaká tyčka,ale hlavně skočil díky mě houpačku, na kterou jsem ho navedla jako na kladinu, takže mě to malinko zaskočilo, ještě,že na mě ostatní volali ať pokračujem:o)... jumping - tak tady nám bylo už při prohlídce jasné,že je několik míst, na kterých bude těžké uspět... a to těžký náběh do slalomu, který se nepovedl a pak rovinkový tunel, kdo nás zná ví,že Keníček neumí táhnout sám dopředu a já jsem pomalá, takže disk.... Neděle : jumping - opět musím Keňu pochválit...běžel moc hezky... ještě mu tolik nevěřím a tak to jde někde dost vidět, ale hlavní věc v tomhle běhu jsem já lítala jak hadr na koštěti:o),ale i tak z toho bylo krásné 7. místo z 35 psů...

zkouška LA1 - tahle trať byla moc krásně postavená, Kennyho kladina je fakt stoprocentní, nakonec jsme doběhli na 6. místě se známkou D, přestože Kenny kosil v jednom úseku jednu překážku za druhou, jak mu nevyšel krok na první tak se to s ním vezlo... navíc mě potěšila jeho houpajda, kterou šel dnes už krásně...

 Na jeho i moje první závody skvělý výkon, škoda toho openu, protože v případě nevynechání tunelu bychom měli skvělé umístění doběhli asi totiž jen 4 pejsci:o)

Keníčku moc děkuju....

https://en.fotoalbum.eu/images1/200908/106348/599108/00000001.JPGhttps://en.fotoalbum.eu/images1/200908/106348/599108/00000032.jpghttps://en.fotoalbum.eu/images1/200908/106348/599108/00000040.jpg

Sobota - video                               fotečky                             Neděle - video